Article de després del viatge a Ginebra

El passat 16 de Maig els alumnes de 1r de Batxillerat van viatjar a Ginebra, una ciutat de Suïssa.
En aquest article explicarem tot el que els alumnes de 1r de batxillerat vam fer quan vam viatjar a Ginebra.

Primer de tot, vam arribar a l’aeroport a les 5 am on allà ens vam reunir tots a la terminal 1. Vam tenir 2 hores per facturar ja que l’avió surtia a les 7:15, però va haver-hi un problema amb una roda i vam haver de desembarcar i per això es va retrassar uns 30 minuts. Al arribar vam anar al Hotel per només deixar les maletes i vam anar al centre i després de dinar vam anar al llac on alguns alumnes es van banyar. Després ens van fer una ruta guiada pel casc antic de dues hores i vam tornar a l’hotel per sopar i dormir.

El segon dia ens vam començar a esmorzar a les 7:30 de matí, però hi havia 2 torns degut a que sinó no hi havia espai i alguns alumnes van esmorzar a les 8.
En aquest dia ens vam dividir en tres grups. Tots els grups vam anar a la font del llac de Ginebra anomenada Jet d’Eau. El grup 3, després d’agafar el barco, va anar directament al CERN. Els grups 1 i 2 van agafar un barco per creuar el llac i després van agafar un altre més gran per creuar un altre cop el llac i que ens deixes més aprop de la ONU. Després de dinar van anar a la ONU en la qual vam visitar moltes sales molt grans i modernes on es feiem les reunions. I després el grup 1 va visitar la delegació Catalana. I el 2 va anar al CERN. Finalment, tots vam tenir la tarda lliure i a la nit vam tornar a l’hotel.

El tercer dia, els torns de l’esmorzar es van avançar 30 min i vam pujar a les habitacions a acabar de fer la maleta per deixar-les a l’autocar el qual ens va portar a la ciutat de Morges. Al arribar allà els professors ens van deixar temps lliure per passejar per ella. Alguns alumnes van anar a descobrir la ciutat, altres es van posar a jugar a futbol i altres van aprofitar per fer una banyada rapida en el Lac Léman.
Cap a les 14:15 vam agafar l’autocar i ens vam dirigir on tota aquesta aventura va
començar, a l’aeroport.

Fet per: Roger Antolí, Adrià Torres, Júlia Olària i Gina Ferrer, 1r de Batxillerat